Nieuws uit het bestuur  juli 2024

De maand is alweer om dus is het weer vergader tijd.
De voorzitter laat ons nogmaals weten dat hij per 2025 stopt als voorzitter.
Hij blijft wel lid van ons bestuur. Omdat het bestuur op dit moment maar uit 7 personen bestaat is het belangrijk dat we bestuursleden proberen te werven.
Er zijn drie personen benaderd waarvan er twee interesse hebben.
We spreken af deze vanaf september uit te nodigen om mee te vergaderen en ze zo kennis te laten maken met onze vereniging.
Gerard zal dit met beide heren afspreken.
Het zou natuurlijk helemaal fijn zijn als er een aanmelding komt van een vrouw.
Soms ben ik maar alleen……

Op 30 juni, was het muziekfeest aan de Gender.
Wij hebben hiervoor mensen uit heel Veldhoven uitgenodigd om te komen luisteren.
Tegen een kleine vergoeding werden deze voorzien van Koffie, taart en een consumptie.
Het was een erg gezellige ochtend.
De muziek was mooi, de optredens van diverse buitenlandse gasten werden op prijs gesteld.
Kortom een geslaagd evenement als zomer uitstapje van de KBO.

De naamswijziging die vanuit KBO-Brabant aangegeven wordt nog besproken.

Het liefste willen we dat elke afdeling in Veldhoven dezelfde naam gaat gebruiken bv: seniorenvereniging Veldhoven-Dorp etc.
Helaas zal dit niet lukken. Sommige afdelingen hebben al besloten welke naam ze gaan gebruiken.

We zullen zien.

Tot september,